Tillbaka till bergen!

Yeeeees! Drar om en timme elr ngt upp till bergen igen för att åka skidor :D Kameran har jag inte glömt den här gången och jag är så taggad!! Har fortfarande inte bestämt mig för jag ska åka dock men det blir nog skidor.

Fridzon ringde idag och hon är framme hel och säker i San Diego :) Emilia är hemma hel och säker i Sverige också :) Men iaf, ändrade planer! Frida kmr hiiiiiiit :D TILL MIIIIG!!!!! I mitt hus till min familj :D I början ville jag inte ta mina semesterdagar här men nu skiter jag i det, har ingen lust att åka till andra sidan landet för $600 när jag kan spendera dom på snorkelturer osv i Bahamas ;)

MÅSTE GÅÅÅÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0