Aj aj aj

Jag vaknade imorse och kunde inte vända mitt huvud åt höger elr uppåt. Vetteitusan vad jag gjort men det tog mig ett tag att lista ut hur jag skulle ta mig ur sängen haha. Jag var tvungen att lyfta huvudet med hjälp av armen. Jag kan inte böja mig ner elr lyfta knappt tunga grejer. Det är heeela nackmuskeln som gör ont och den går rätt långt ner, märkte jag.
Känner mig jätteinvald och det gör så sjukt ont :( Jag har aldrig haft detta förut, vad nu detta är om det är nackspärr elr ngt. Antar att det är det. Här säger dom stiff neck och den ju ganska så stel... Jakers säger att jag har brutit nacken haha. Värdelöst är det iaf!

Jobbar förresten på inlägget om torsdagen, nästan klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0