Im coming home, tell the world that im coming home

Om två timmar är vi på flygplatsen här. Jag kmr vara jätte ensam på flygplatsen när jag inte har nån mobil.. Men jag har min svenska med mig så jag kmr kunna smsa hem iaf. Jag har packat klart min blåa resväska och min låda, ska bara få ner allt i mitt carry on bagage så äre klart! Jag kmr nog ha lite problem med det men äsch haha.

Stina och jag har öppnat en påse gifflar som var på gränsen att explodera efter att ha legat i frysen sen augusti hahaha! Men goda var dom ändå.


Spök krabbor!!

Här bor en spök krabba haha. Så äckligt.

Från vårt hotell, som var as nära havet!

STEK. Det var faktiskt inte jätte kallt i vattnet men vi badade inte, klockan var runt 5 när vi kom dit. Men vi la oss på stranden och drack öl och cider och chilla i solen, gutt gutt.


NU SES VI SNART HÖRRNI!!!!!!! HUR GALET ÄR INTE DET DÅ?! Jag kmr vara ett vrak efter min 15 timmars resa men det får ni tåla ;D PUSS PÅ EEEEER!!! Då kan jag äntligen sluta blogga hahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0