If it means a lot to you

Nu har jag sagt hejdå till alla. Känns jätte konstigt. Jag har inte börjat gråta som en galning än dock haha, men det kmr! Förmodligen lite senare ikväll för jag kmr få panik. Ännu bättre att jag känner mig lite sjuk också.. Jag ser inte jätte mkt fram emot min 15 timmars resa imorgon. Men det kmr kännas helt underbart att vara hemma igen :) Även om det kmr göra ont att jag lämnat allt här.

Som jag har längtat efter svensk mat! Bregott, polarbröd, hushållsost, majonnäs, rökt skinka, rödbetssallad, skagenröra, snabb makaroner, köttbullar, falukorv, oboy! Haha, jag får nog ta mig till ICA och handla mat så fort jag kmr hem. Jag vill ha mammas köttfärssås och spagetti och pappas kyckling med ris!!!


Jake och jag har en sleep-over ikväll och imorgon blir det upp tidigt och packa färdigt och göra mig iordning och sånt. Kmr bli en lååång dag.



Från stranden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0